30 days of challenge - Dag 1

Hej jag heter nånting. Nej men seriöst nu.. Jag är en tjej på 15 år, 16 om 2 månader. Och hur känns det? - Inga förväntningar.. än. Nej me okej nu då.. Jag är iallafall en tjej på 15 vintrar, bor söder om sthlm. Och lever livet.. ibland. Jag har inga direkt intressen, eller jo. Jag älskar att festa, det är pdå jag verklgen lever. Känns verkligen som allt kan hända, jag blir mig själv, slipper skämmas. Känns ganska skönt. Gillar även att umgås med vänner, shoppa och ibland bara snacka om allt mellan himmel och jord med någon mysig och trevlig person. Jag är en väldigt avundsjuk person av mig, och har ganska svårt att glödjas av andras lycka. Vilket gör att dagarna går lite upp och ner. Jag tycker själv att jag är en sån person som accepterar människors förflutna, och försöker att förstå deras handlingar. Hm, min framtid? - Finns väl inget att säga om den. Har inte några som helst planer för jobb och dylikt. Men skulle vara sjukt skönt att gå på en linje som jag verkligen trivs med, träffa en massa nya och roliga människor, ut och resa, och jobba och tjäna pengar och sedan flytta hemifrån. Men det är ett par år kvar till sådant. Känns ganska svart, fast nånstans finns ett ljus som säger åt mig att fortsätta kämpa för en ljus framtid!
Finns väl inget mer att säga! Kram.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0