det här dödar mig, sakta men säkert..

..äter min avensjuka upp mig. jag klarar inte mer. jag är avundsjuk 96% av en vanlig dag. Mitt liv suger.

för dig har jag låtsas, och döljt mina tårar, med dig blir jag mindre - som gubben i lådan.

jag är avundsjuk på människor som visar sina känslor och vågar stå på sig själva, bara för att jag själv är blyg och tillbakadragen. jag är avundsjuk på alliansen, bara för att jag själv inte har mycket pengar. jag ogillar att sverige släpper in för mycket invandrare, bara för att jag själv inte är det. osv. jag orkar inte mer, jag har ingenting! inget j*vla ting, herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrå. men inte fan klgar jag facetoface, inte fan klagar jag ett skit över detta värdelösa liv,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0