hmm. saker som egentligen inte borde sägas sägs.

Jag tycker att man kommer längre på en lögn än på en sanning. ja, det handlar om tillit helt enkelt. hur mycket man kan tänja på samvetet, en ekel övning för ett större brott.

Jag intresserar mig inte ett skit om politik och tycker att hela skiten är ett enda stort skämt.

Jag får damp på orespekterande människor, svenskar som invandrare som vandalsierar och trakaserar. Ingen rasistiskt mening - men om jag hade kommit till ett nytt land, jag ahde älskat det som mitt eget fosterland! - jag hade varit tacksam!

jag tycker att alkohol och tobak borde bli förbjudet! Även om dem inte narkotika klassade, om dom ska vara lagliga så borde resten av skiten legelseras.(stavning?) eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0