me goes patetisk

yeah, cuz my life suck's! (deprimerande text av nån random emogirl)


riktigt sjuk, jag skojar inte. knappt ork för något. känner mig tung, riktigt tunk. bokstavligen, min kroppp väger säkert flera hundra kilo för tillfället. eller är det jag som har blivit otroligt svag? igår var världens piss dag! jagh kände mig riktigt riktigt dekis, med en sån där äckligt jobbig dagen efter-huvudvärk efter en festlig kväll. kände mig både varm och kall, samtidgt. snacka om jobbigt. näsan rinner, halsen bränner. ingenting hjälper. förtuom sovandet, som gjorde mig totalt utråkad. sen när jag checkar in facebook, (jag är beroende, vare sig jag är dödssjuk eller har noll tid i världen; facebook går först i alla lägen, oavsett vart och när!) jag ser dagens jobbigaste händelse, den slår min döda huvudvärk med ett slag, tro mig den var värre än så. den fick mina tårar att forsa som en flod, fast mina ögon var torra som en ödelik öken. den känslan bildade en fet jävla klump i halsen. men som sagt, jag försöker vara positiv i de flesta lägen, så jag tänkte; man får man vad förtjänar. det är det här jag, just jag förtjänar. fast för en gångs skul tänkte jag inte så, jag tänkte; hur fan gick det här till?! kunde inte jag fått veta det här typ om någon vecka eller så, när jag blivit frisk. men let's säga såhär: "I can't handle you, let me deleting our BFF thing right now."

what goes around comes around - smo man bäddar får man ligga!
och just nu får jag ligga på ett äckligt, grått och smutsigt betong golv.
Awesome!


hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0