Allt som kändes så rätt..

känns så otroligt fel just nu. Jag vet inte vad jag vill, därför kommer jag inte ta några slutsatser än... Jag menar du är en helt annan person med mig än när du är med andra. Som ett citat säger: "Behandla andra som du själv vill bli behandlad" Nu handlar det nog inte om behandling utan om förändring, visst jag är medveten om att jag har förändrats pga vilka personer jag umgåtts med, men jag hoppas verkligen inte jag är så nu! Ja, vet inte direkt vad jag menar just nu. Jag känner mig bara en i mängden med dig, jag känner mig inte så speciell som du egentligen menar. Och jag vet inte ens om jag känenr något för dig just nu heller, för just nu känns allt så dött mellan oss.

Och som jag ibland har sagt, man ska inte bli beroende av människor. Tyvärr har jag blivit det, och det är INGET jag kan hjälpa. Gud vad komplicerat allt är...

jaja, behövde bara skriva av mig lite....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah du är söt du! :D

Peace mannen.



btw: Nemo? Vem är det? Fisken eller?

Haha kolla hugos blogg fan xD dör! <3

2010-10-19 @ 22:53:53
URL: http://halvfinsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0