vaknade för en stund sen!

Den här morgonen kunde inte börja bättre, så kunde den det! :pPpPpppPP


gash säger jag bara, slog upp ögonen vid 11.35, min första tanke; det är ju lunch!
Jaha, sen upptäcker jag att försvoit mig 2 h och 15 minuter! opps, sen orkar jag inte heller gå till skolan eftersom jag är nyvaken, trött, och ja allmänt förvirrad! Iaf, jag går ut i hallen och upptcäker att skolfotorna har kommit! Vilken lättnad, (trodde äntligen att morgon kunde ndra ritkning) Men ack! Skolkatalogen var ju inte ens med, den hade någon glömt att beställa, och jag var typ röd i halva fejjan! KUL! och inte minst det, på gruppbilden ser jag ut som en liten myra, tänker inte säga skälen till detta. (det anser väl vara rasistsikt/taskigt/kränkade)

Ja min morgon börjae såhär bra!



en sak är säker; mitt liv suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0